Всички почивки / Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ


Каква е процедурата за резервация?
За да закупите ваучер е нужно да отворите офертата, която сте избрали, и да кликнете на бутона "РЕЗЕРВИРАЙ". Можете да изберете вариант на офертата, както и допълнителни опции към нея, ако има такива, след което попълвате данните за настаняване. След попълване на информацията е нужно да въведете своите данни за регистрация. На Вашия имейл ще получите копие с данните от резервацията.

Как да разбера дали резервацията ми е потвърдена?
След завършване на резервационния процес, Вашата резервация е в процес на обработка. До 24 часа ще получите имейл с потвърждение за избраните дати за настаняване. Статусът на вашата регистрация, можете да следите и от своя профил в "Моите ваучери".

Какво следва след като се потвърди резервацията ми?
След като резервацията е потвърдена, ще получите имейл с информация за плащане. Плащането може да бъде извършено и от Вашия профил в раздела "Моите ваучери". До 3 дни след като получите потвърждението се очаква да извършите 100% плащане на сумата по Вашата резервация. След получаване на сумата, резервацията се счита за окончателно потвърдена и ще получите своя ваучер.

Какво ще стане след като платя?
След като заплатите сумата, ще получите e-mail с вашия ваучер. Също така ваучерът може да бъде разпечатан по всяко време и от страницата "Моят профил -> Моите ваучери".

След колко време получавам ваучера?
Ако плащането се извършва с карта, ваучерите се изпращат на електронната поща в рамките на 5 минути след обработка на плащането. При плащания направени по банков път може да има забавяне при получавене на превода до 2 работи дни. Поради тази причина и получаването на ваучера може да се забави.

Как се използва ваучерът?
На ваучера са изписани условията на офертата и инструкции за ползване. Разпечатайте го на лист хартия. За да го използвате, трябва да го представите на обслужващия персонал в мястото за настаняване.

Докога е валиден ваучерът?
Срокът на валидност, както и всички други условия и особености, са специфични за различните оферти и са подробно посочени както на ваучерите, така и в самите оферти.

Мога ли да анулирам резервацията си?
Анулирането на резервации става по описания начин в т.5 от Обшите условия

Как да разбера дали моята резервация е била анулирана?
Активните заявки за резервация можете да видите в своя потребителски профил. Ако заявката липсва, анулирането на резервацията е успешно.

Къде мога да намеря информация за връзка с мястото за настаняване?
Ако имате въпроси за мястото за настаняване преди да направите резервацията, моля проверете информацията в "Повече за сделката" в офертата. Ако не откриете там информацията, която ви интересува, моля свържете се с нас. След като завършите резервацията, пълната информация за връзка с хотела, включително телефонният номер и имейл, ще бъдат изпратени на Вашия имейл.

Имам друг въпрос
Ако имате друг въпрос, можете да се свържете с нас чрез страницата за контакти.